Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко запитване относно една 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Леко запитване относно една 156 1.8

    Колеги вчера си зех 1 алфа 156 1.8 бензин 2000г ...16 в ..до тук добре но имам няколко вапроса карам колата но някакси няма мошносат. на малките предавки се едно е запушена нещо , имам чувството че не и достига гориво (преплуква ) а има бензин . на 1 -2 няма ряз нз защо като я зех не беше така ...та искам да попитам от какво може да се далжи и какво да сменям ...горивен филтар ...ваздушен ще сменя да вирдя 1 во тях ..чудя се дали не е катализатора но е малко киломенти 114хил нз с какви говна тряя е карана за да се е запушил . нз защо е така но примерно 3-4 карам некои пат варви добре другия пат се едно не и достига гориво Оо ..и карам на 3-4 примерно 100км и придарпва педала на гаста до краи нема дерман . друг пат варви и на малките скорости е по зле нема никав ряз 1.8 бензин 140 коня +- някои друг тряя да дарпа а тя едвам потрагва...нз нещо и гаста на малки обороти и става ...не може да се изреже колата на свободна да но 1 ва и тряя да дигна оборотите за да тране ..та искам да се консултирам преди да я водя на диафностика ...че насекаде брулят пара

  • #2
    Честито за колата! Този мотор няма горивен филтър. Тичай на диагностика и се постарай малко в писането, че се измъчих докато разбера какво искаш да кажеш.

    Успех

    Comment


    • #3
      Според мен ти трябва пълно обслужване и преглед на бош електрониката в колата. Като за начало може д асе започне със свещите кабелите и лулите да се види ламбда сондата дали работи и да се оправи дебитомера(да се семни или поне да се почисти ).
      Обикновенно симптомите на запушена генерация или катализатор са че на студено колата е добре но колкото повече я караш толкова повече спира да върви.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        ако си я купил от автокъща или нещо подобно, може някой да е мил двигателят
        провери за вода около свещите

        Comment


        • #5
          интересното е че съм карал две такива алфи. ламбадата показваше нормални стойности. свещи сменени, филтри. дебитомерите не съм им ги чистил, но ще пробвам. въпреки това не вървят. немога да разбера къде е проблема. ще пробвам с почистване на дебитомер ама ме съмнява да станат чудеса.
          1.9JTD 105+

          Comment


          • #6
            е на малките обороти ТуинСпарк го чакай да тръгне...тая кола върви след 4500 оборота...преди това си е чист мъртвец...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Това не е така, ако колата е в перфектно здраве.. Лично мойта съм я виждал как ппреди 3 хил неможе да откъсне но когато е наред върви нормално и след 2.. а чак пък след 4500 не е вярно .. Колегата Новачев е насочил най-правилно колегата, като е добре да се погледне и дросела ако оборотите не са добре.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                Това не е така, ако колата е в перфектно здраве.. Лично мойта съм я виждал как ппреди 3 хил неможе да откъсне но когато е наред върви нормално и след 2.. а чак пък след 4500 не е вярно .. Колегата Новачев е насочил най-правилно колегата, като е добре да се погледне и дросела ако оборотите не са добре.
                e ти явно караш някаква друга 156-ца не от Земята, щото ние, с нормалните ТС-и не вървим до 3000 оборота ..и това се обяснява с характеристиките на мотора, а не щото ни има нещо на колите...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  е на малките обороти ТуинСпарк го чакай да тръгне...тая кола върви след 4500 оборота...преди това си е чист мъртвец...
                  Е те тука не си прав!
                  sigpic
                  Subaru Legacy 3.0 H6
                  Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                  0888 511 533 - Бонев

                  Comment


                  • #10
                    Прав е, трябват обороти, за справка може да разгледата кривата на въртящия момент.

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
                      Е те тука не си прав!
                      Да бе, на 2ка ТС сигурно не се усеща, щото като цяло върви, ама ела на 1.6 да видиш кво е...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                        интересното е че съм карал две такива алфи. ламбадата показваше нормални стойности. свещи сменени, филтри. дебитомерите не съм им ги чистил, но ще пробвам. въпреки това не вървят. немога да разбера къде е проблема. ще пробвам с почистване на дебитомер ама ме съмнява да станат чудеса.
                        Тазиистория съм я разправял няколко пъти още като взех колата и изпробвах възможностите 4-та 190 5-195км/ч и то по надолнище. Смених ламбдата беше умряла няма разлика. Ходих при един познат във Варна да я види той ми изкара дебитомера почисти го и все едно се качих в друг автомобил естествено имаше проба за максимална скорост сляд няколко дена и колата стигна някъде над 220км/ч по километраж което беше доста по различно.
                        А между другото вчера си чистих и "ниовия" дебитомер който е ан 50к км и беше се позацапал леко вероятно маслото с което се пръска реплейсмънта му е помогнало.
                        Така че дебитомера има голяма влияние на вървежа на автомобила все пак той казва колко въздух постъпва в двигателя. Ако е зашапан и вместо 500кг/ч показва 430км/ч какво ще стане все едно не си натиснал газта до край а някъде на 2/3
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                          ако си я купил от автокъща или нещо подобно, може някой да е мил двигателят
                          провери за вода около свещите
                          абс е прав колегата.
                          след покупката, същите симптоми като теб и причината-вода около свещите.
                          sigpic156 SW 2001 бивша.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщение
                            Колеги вчера си зех 1 алфа 156 1.8 бензин 2000г ...16 в ..до тук добре но имам няколко вапроса карам колата но някакси няма мошносат. на малките предавки се едно е запушена нещо , имам чувството че не и достига гориво (преплуква ) а има бензин . на 1 -2 няма ряз нз защо като я зех не беше така ...та искам да попитам от какво може да се далжи и какво да сменям ...горивен филтар ...ваздушен ще сменя да вирдя 1 во тях ..чудя се дали не е катализатора но е малко киломенти 114хил нз с какви говна тряя е карана за да се е запушил . нз защо е така но примерно 3-4 карам некои пат варви добре другия пат се едно не и достига гориво Оо ..и карам на 3-4 примерно 100км и придарпва педала на гаста до краи нема дерман . друг пат варви и на малките скорости е по зле нема никав ряз 1.8 бензин 140 коня +- някои друг тряя да дарпа а тя едвам потрагва...нз нещо и гаста на малки обороти и става ...не може да се изреже колата на свободна да но 1 ва и тряя да дигна оборотите за да тране ..та искам да се консултирам преди да я водя на диафностика ...че насекаде брулят пара
                            Лека забележка, която следващия път ще бъде последвана от леко официално предупреждение: Опитай се уважаваш българския език и да пишеш грамотно. Като ти гледам възрастта си мисля, че хем си бил в училище и би трябвало да са те научили на правопис и правоговор, хем това не е било отдавна, така че не би трябвало да си забравил на какво са те учили.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15


                              Ц-ц-ц. В началото си мислех, че все аз случвам на някакви бъгави алфи, добре че почнах да чета форума, че да се успокоя. Всички май са със сходни проблеми. Мойте и двете си го имат тоя проблем с оборотите и мощноста. Обикновено дебитомера и свещите са основната причина, макар че аз още си имам проблем с 156-цата, а съм сменила деботомера. Та...все пак Честито колега за новата придобивка, да си я караш с кеф и свикни с мисълта, че това е кола с характер, не се ядосвай, ще смениш 2-3-5-10 нещица по нея и ще се оправи
                              http://www.youtube.com/watch?v=ePjq6MqNOdo
                              159 1.9JTDm
                              156 1.8TS ...exxxx
                              145 1.4TS ...exxxx

                              Comment

                              Working...
                              X