Колеги вчера си зех 1 алфа 156 1.8 бензин 2000г ...16 в ..до тук добре но имам няколко вапроса карам колата но някакси няма мошносат. на малките предавки се едно е запушена нещо , имам чувството че не и достига гориво (преплуква ) а има бензин . на 1 -2 няма ряз нз защо като я зех не беше така ...та искам да попитам от какво може да се далжи и какво да сменям ...горивен филтар ...ваздушен ще сменя да вирдя 1 во тях ..чудя се дали не е катализатора но е малко киломенти 114хил нз с какви говна тряя е карана за да се е запушил . нз защо е така но примерно 3-4 карам некои пат варви добре другия пат се едно не и достига гориво Оо ..и карам на 3-4 примерно 100км и придарпва педала на гаста до краи нема дерман . друг пат варви и на малките скорости е по зле нема никав ряз 1.8 бензин 140 коня +- някои друг тряя да дарпа а тя едвам потрагва...нз нещо и гаста на малки обороти и става ...не може да се изреже колата на свободна да но 1 ва и тряя да дигна оборотите за да тране ..та искам да се консултирам преди да я водя на диафностика ...че насекаде брулят пара
Известие
Collapse
No announcement yet.
Леко запитване относно една 156 1.8
Collapse
X
-
Според мен ти трябва пълно обслужване и преглед на бош електрониката в колата. Като за начало може д асе започне със свещите кабелите и лулите да се види ламбда сондата дали работи и да се оправи дебитомера(да се семни или поне да се почисти ).
Обикновенно симптомите на запушена генерация или катализатор са че на студено колата е добре но колкото повече я караш толкова повече спира да върви.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
интересното е че съм карал две такива алфи. ламбадата показваше нормални стойности. свещи сменени, филтри. дебитомерите не съм им ги чистил, но ще пробвам. въпреки това не вървят. немога да разбера къде е проблема. ще пробвам с почистване на дебитомер ама ме съмнява да станат чудеса.1.9JTD 105+
Comment
-
е на малките обороти ТуинСпарк го чакай да тръгне...тая кола върви след 4500 оборота...преди това си е чист мъртвец...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Това не е така, ако колата е в перфектно здраве.. Лично мойта съм я виждал как ппреди 3 хил неможе да откъсне но когато е наред върви нормално и след 2.. а чак пък след 4500 не е вярно .. Колегата Новачев е насочил най-правилно колегата, като е добре да се погледне и дросела ако оборотите не са добре.Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'
Comment
-
Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщениеТова не е така, ако колата е в перфектно здраве.. Лично мойта съм я виждал как ппреди 3 хил неможе да откъсне но когато е наред върви нормално и след 2.. а чак пък след 4500 не е вярно .. Колегата Новачев е насочил най-правилно колегата, като е добре да се погледне и дросела ако оборотите не са добре...и това се обяснява с характеристиките на мотора, а не щото ни има нещо на колите...
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениее на малките обороти ТуинСпарк го чакай да тръгне...тая кола върви след 4500 оборота...преди това си е чист мъртвец...sigpic
Subaru Legacy 3.0 H6
Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
0888 511 533 - Бонев
Comment
-
Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщениеЕ те тука не си прав!156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщениеинтересното е че съм карал две такива алфи. ламбадата показваше нормални стойности. свещи сменени, филтри. дебитомерите не съм им ги чистил, но ще пробвам. въпреки това не вървят. немога да разбера къде е проблема. ще пробвам с почистване на дебитомер ама ме съмнява да станат чудеса.
А между другото вчера си чистих и "ниовия" дебитомер който е ан 50к км и беше се позацапал леко вероятно маслото с което се пръска реплейсмънта му е помогнало.
Така че дебитомера има голяма влияние на вървежа на автомобила все пак той казва колко въздух постъпва в двигателя. Ако е зашапан и вместо 500кг/ч показва 430км/ч какво ще стане все едно не си натиснал газта до край а някъде на 2/3156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениеако си я купил от автокъща или нещо подобно, може някой да е мил двигателят
провери за вода около свещите
след покупката, същите симптоми като теб и причината-вода около свещите.sigpic156 SW 2001 бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от karl_che Покажи съобщениеКолеги вчера си зех 1 алфа 156 1.8 бензин 2000г ...16 в ..до тук добре но имам няколко вапроса карам колата но някакси няма мошносат. на малките предавки се едно е запушена нещо , имам чувството че не и достига гориво (преплуква ) а има бензин . на 1 -2 няма ряз нз защо като я зех не беше така ...та искам да попитам от какво може да се далжи и какво да сменям ...горивен филтар ...ваздушен ще сменя да вирдя 1 во тях ..чудя се дали не е катализатора но е малко киломенти 114хил нз с какви говна тряя е карана за да се е запушил . нз защо е така но примерно 3-4 карам некои пат варви добре другия пат се едно не и достига гориво Оо ..и карам на 3-4 примерно 100км и придарпва педала на гаста до краи нема дерман . друг пат варви и на малките скорости е по зле нема никав ряз 1.8 бензин 140 коня +- някои друг тряя да дарпа а тя едвам потрагва...нз нещо и гаста на малки обороти и става ...не може да се изреже колата на свободна да но 1 ва и тряя да дигна оборотите за да тране ..та искам да се консултирам преди да я водя на диафностика ...че насекаде брулят параГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Ц-ц-ц. В началото си мислех, че все аз случвам на някакви бъгави алфи, добре че почнах да чета форума, че да се успокоя. Всички май са със сходни проблеми. Мойте и двете си го имат тоя проблем с оборотите и мощноста. Обикновено дебитомера и свещите са основната причина, макар че аз още си имам проблем с 156-цата, а съм сменила деботомера. Та...все пак Честито колега за новата придобивка, да си я караш с кеф и свикни с мисълта, че това е кола с характер, не се ядосвай, ще смениш 2-3-5-10 нещица по нея и ще се оправи
Comment
Comment